Otázky a odpovědi #2

SCÉNÁŘ, DĚJOVÁ LINKA A PŘÍBĚH

Tak je tu hodně otázek jak to bude s příběhem, jestli každý má šanci něco ovlivnit a kolik je ve hře skriptovaných událostí.

Má se to asi takto naši věrní. Celou hrou běží několik velkých dějových linek, do kterých se máte šanci zapojit. Ty se pak větví nebo přímo s nimi souběžně běží další dějové linky, které se týkají určitých skupin či frakcí. A pak jsou tady ty menší, které se týkají pár hráčů nebo jen jednoho hráče samotného (více v části o herních postavách).

Až na pár vybraných dějových linek kdy jejich konec je přesně určen a záleží jen na hráčích jak se k němu dopracují, jsou zde linky, kde jejich konec závisí pouze na hráčích.

Samozřejmě máme tu i scénář, který bude postupně posouvat průběh děje kupředu podle příběhu. I ten lze však ovlivňovat především jeho průběh a výsledek.

Vše je nastaveno tak, aby to nejen dávalo smysl a vývoj byl přirozený, ale i tak, aby měli možnost hráči dění ovlivnit. V mnoha případech i malá změna může vést k naprosto jinému výsledku. Nechceme, aby hra byla plná plánovaných událostí bez možnosti vnějších vlivů. A také, aby každý mohl mít možnost něco ovlivnit a vydat se svou cestou. To jak se chopíte svých postav bude hodně znamenat pro celkový průběh.

Brzy přineseme i poslední část příběhu, která nastíní události odehrávající se těsně před začátkem akce. O to víc si uděláte obrázek jak to asi, bude v osadě vypadat.

PS: čert nikdy nespí

HERNÍ POSTAVY

Herní postavy, tak tam jsme šli trochu jinou nevšední cestou. Vyjímaje atmosférických postav, jsme vám dali pouze možnost volby frakce, ze které vaše postava bude pocházet. My vám pak zašleme jednu náhodně vybranou a to pouze na základě zvolené frakce a vašeho pohlaví. Ano fuj, jsme hrozní, že lidi dělíme na základě pohlaví, ale je to tak.

Co můžete od takovéto postavy očekávat a proč jsme se vydali takovou cestou? Jednoduše, chceme vás dostat z komfortní zóny. Vybrat si to co mi bude vyhovovat umí každý. Ale pracovat pouze s tím co dostanu, to je skutečná výzva. Zvláště v postapo světě.

Postava, kterou obdržíte bude mít “skutečné jméno” a “herní jméno” nebo přezdívku jak chcete. Pak je zde i aspekt víry, některé postavy budou mít předurčeno jaké je jejich náboženské zaměření. Máme tady postavu se jménem, vírou, frakcí no a samozřejmě nesmí chybět nějaká ta historie. Ta se vždy dělí na dvě části. Před a lehce po dopadu. No a pak krátký úsek o historii v osadě. Každá postava má rovněž definované povahové rysy a nějaké osobní motivace a cíle. Dáme vám do začátku i nějaké ty vazby, zbytek je na vás jaké vazby si vytvoříte. Vazby jsou pochopitelně jak pozitivní (přítel) tak i negativní.

Některým postavám jsme dali i do vínku nějaká ta tajemství nebo klíčové informace, k nějaké jiné postavě nebo události. To jak s těmito informacemi naložíte je jen na vás.

Jo a málem bych zapomněl je tu i položka soukromé herní předměty. Tu tam někdo taky má, tyto předměty obdržíte při byrokratickém kolečku před akcí.

Svou postavu si pochopitelně můžete trochu poupravit na svou osobu, nebo povahové rysy pojmout po svém. Když někdo bude mešuge, záleží jen na vás jak to pojmete. Nesmíte však změnit celkové vyznění a povahu postavy.

PS: máme pro vás i vážně chuťovky, tak jsme zvědaví jak se s nimi poperete 

Tagged with:
Rolovat nahoru